
–
Funkcjonalność naszych sklepów internetowych
Tworzone przez nas sklepy internetowe są zaawansowanymi systemami sprzedaży:
- indywidualny, profesjonalny projekt graficzny
- struktura systemu zgodna z zasadami użyteczności User Experience (UX)
- responsywność (RWD) na urządzenie mobilne (smartfony i tablety)
- sklep przygotowany w oparciu o wiodący silnik ecommerce open source
- intuicyjny panel CMS pozwalający na samodzielny rozwój sklepu www
- możliwość edycji logo, pozycji menu, slidera, treści, zdjęć, danych kontaktowych
- możliwość dodawania kolejnych podstron, kategorii, produktów, zdjęć i filmów
- podpięcie API firmy kurierskiej np. DHL, UPS, DPD
- podpięcie płatności online PayU, TPay
- moduły: prezentacja produktu, listing produktów, zamówienia, koszyk
- podpięcie Social Media (np. Facebook, Google+, Youtube, Twitter, Instagram itp.)
- galeria zdjęć i filmów
- wiele wersji językowych
- upload plików do pobrania (dokumenty np. PDF, zdjęcia, filmy, specyfikacje, karty produktów)
- dział aktualności/bloga
- możliwość dodawania i usuwania administratorów oraz definiowanie uprawnień
- możliwość zakupów z rejestracją i bez rejestracji
- wyszukiwarka produktów z zawężaniem wyników
- moduł rabatów na wybrane produkty lub kategorie
- moduł zakupów hurtowych
- produkty powiązane/podobne/z tej samej serii
- integracja z systemem magazynowym np. Subiekt
- loga partnerów, producentów
- panel administratora z pełną obsługą zamówień, kategorii, produktów, banerów, danych kontaktowych, itp.
- panel klienta z historią zamówień
- generowanie płatności do zamówień na podstawie, których klient będzie dokonywał rozliczenia i na podstawie których wystawiana będzie przez operatora docelowa FV lub paragon.
- slider z elementem wideo lub ze zmieniającymi się zdjęciami
- integracja z Allegro, Ceneo, Opineo itp.
- interaktywna mapka dojazdu
- newsletter
- formularz kontaktowy
- informacja o cookies, regulamin sklepu internetowego, polityka prywatności
- sitemap
- walidacja W3C, optymalizacja i kompresja kodu źródłowego witryny
- optymalizacja pod kątem SEO (pozycjonowania w Google) – przyjazne linki, nagłówki h1, h2, page speed, itd.
Uwaga!
Po zakończeniu projektu zapewniamy wsparcie administracyjne, programistyczne i marketingowe.
Dbamy o bezpieczeństwo i aktualizację skryptów oraz jesteśmy do dyspozycji w razie potrzeby rozbudowy systemu.
Projekt objęty jest również 12 miesięczną gwarancją.
Tworzenie sklepu internetowego – przebieg prac
Do prowadzenia i nadzorowania projektu przydzielony zostanie dedykowany kierownik projektu, odpowiedzialny za sprawną i terminową realizację zadań. Prace nad sklepem internetowym podzielone są na 3 etapy:
To tylko kilka kroków do Twojego sukcesu.
Etap 1
- Ustalenie koncepcji graficznej projektu
- Rozplanowanie struktury logicznej oraz układu elementów i modułów
- Przygotowanie makiety funkcjonalnej UX
- Wykonanie widoków graficznych strony głównej oraz podstron
Etap 2
- Przygotowanie frontend’u HTML5/CSS3 na podstawie wykonanych grafik
- Programowanie backend’u (silnik i zaplecze sklepu www, baza danych, funkcje, moduły, formularze, integracje)
- Walidacja oraz optymalizacja kodu źródłowego
- Testy wewnętrzne i zewnętrzne
Etap 3
- Wprowadzenie treści, zdjęć, kategorii, produktów
- Podwieszenie sklepu internetowego pod docelową domenę
- Konfiguracja zabezpieczeń na docelowym serwerze
- Szkolenie z obsługi panelu zarządzania sprzedażą
SKLEPY INTERNETOWE MUSZĄ MIEĆ TE FUNKCJONALNOŚCI.
W NASZYCH ROZWIĄZANIACH JE ZNAJDZIESZ!
INTEGRACJA Z AMAZON ORAZ ALLEGRO
Sprzedawaj swoje produkty na największych platformach sklepowych – bezpośrednio z Twojego sklepu internetowego.
PORZUCONE KOSZYKI
Dzięki naszym dodatkowym funkcjonalnościom dowiesz się dlaczego Klienci przerywają proces zamówienia i rezygnują z zakupów. Bogatszy w tę wiedzę zwiększysz sprzedaż w sklepie WWW.
PEŁNA INTEGRACJA Z CENEO, INTEGRACJA Z OPINEO ITD.
Stworzony dla Ciebie nowy sklep internetowy daje możliwość korzystania ze wszystkich narzędzi wsparcia sprzedaży oferowanych na rynku.
ARCHIWUM DOKONANYCH ZAMÓWIEŃ
Dzięki tej funkcjonalności Ty i Twoi klienci będziecie mieli zawsze dostęp do wcześniej zrealizowanych zamówień. W ten sposób łatwo będzie powtórzyć ostatnie zamówienie i zaoszczędzić czas.