Integracje z systemami ERP

Obsługujemy następujące programy księgowo-magazynowe:

Comarch ERP OPTIMA

comarch erp optima

Comarch ERP OPTIMA

comarch erp xl

Sage symfonia

sage symfonia

Subiekt GT

subiekt gt

WF-mag

WF-MAG

Raks

RAKS
oprogramowanie erp

Największym wyzwaniem dla Przedsiębiorcy prowadzącego sprzedaż internetową jest zapewnienie zgodności stanów magazynowych zarówno w sklepie internetowym jak i w programie księgowo-magazynowym. Należy zadbać aby towar fizycznie zawsze był dostępny dla Klienta. Dodatkową trudnością stanowi prowadzenie równocześnie również sklepu stacjonarnego. Na przeciw tym wyzwaniom wychodzi nasz moduł integrujący, zapewniający pełną zgodność magazynową oraz automatyzację procesów sprzedażowych (wystawienie oraz wydruk listu przewozowego, automatyczne wystawienie i wysłanie FV, F-ry zaliczkowej, F-ry pro-forma, zwroty). 

Internetowi sprzedawcy najczęściej używają własnych systemów do obsługi magazynu lub przetwarzania zamówień i dokumentowania sprzedaży. Poważnym problemem jest utrzymanie w dłuższej perspektywie czasu, zgodności pomiędzy ofertą prezentowaną w Internecie, a faktycznymi stanami magazynowymi. Jeszcze większe kłopoty pojawiają się, jeśli sprzedaż prowadzona jest dwutorowo – za pośrednictwem sklepu internetowego i tradycyjnego.

Częstym, negatywnie ocenianym przez klientów zjawiskiem jest oferowanie przez sklep internetowy produktów, które nie znajdują się fizycznie na magazynie, ponieważ zostały one wyprzedane poprzez sklep tradycyjny. W takim przypadku realizacja zamówienia internetowego siłą rzeczy zostaje opóźniona o czas sprowadzenia produktu od dostawcy, albo też staje się kompletnie niemożliwa. Obie sytuacje, skutkują niezadowoleniem klientów. Można tego uniknąć implementując moduł integrujący.

Pełna synchornizacja = wygoda i bezpieczeństwo!

Licencja na nasze oprogramowanie jest bezterminowa i udzielana na jeden podmiot programu magazynowego w połączeniu z jedną instalacją platformy sklepu internetowego. Nie ma ograniczeń co do ilości wirtualnych sklepów. Program nie wymaga dodatkowych zasobów serwerowych. Licencję można rozszerzyć o obsługę kolejnych sklepów (oddzielnych instalacji).

Wraz z zakupem programu otrzymujesz dwanaście miesięcy bezpłatnych aktualizacji. Po tym okresie, z uwagi na rozwój programów magazynowych oraz rozwój oprogramowania sklepów internetowych, a także rozwój samego programu integracyjnego, można zakupić roczny abonament na ulepszenia, w ramach którego można bezpłatnie instalować najnowsze wersje programu. Posiadanie abonamentu nie jest konieczne i program będzie działał bez niego bez ograniczeń czasowych. 

 

 

Internetowa hurtownia

 

 

Jeśli prowadzisz sprzedaż hurtową radzimy aby zaimplementować rozszerzenie B2B do sklepu i programu księgowo-magazynowego. Rozszerzenie B2B umożliwia prezentowanie klientom w sklepie historii ich faktur, informowanie o płatnościach i terminach płatności oraz przekazywanie wydruków dokumentów w PDF do sklepu (funkcja generowania PDF wymaga Sfery – dodatkowych zasobów serwerowych). Dodatkowo moduł daje możliwość stosowania w rozszerzonym zakresie rabatów oraz tworzenia kont klientów w sklepie (wraz z przesłaniem dostępu mailem) dla kontrahentów z ERP.

Rozszerzenie B2B można dokupić do programu w dowolnym momencie.

Nasze oprogramowanie jest dostarczane elektronicznie w postaci pakietów instalacyjnych. Wykonujemy taką instalację i konfigurację zdalnie przez program TeamViewer.

WSPÓŁPRACA

Dołącz do nas! Jeśli chcesz z nami dzielić pasję, zaangażowanie oraz doświadczenie zapraszamy do złożenia CV.

Dane Kontaktowe

MAC SOLUTIONS SP. Z O.O.

właściciel marki Veleo

Biuro handlowe:

Krakowska 11/8 Mikołów 43-190

Tel.: 739-409-589

Adres rejestrowy:
Konfederatów Barskich 17 43-100 Tychy

E-mail: biuro@veleo.pl